شناسهٔ خبر: 97897 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و راه های روستای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد:

پیشرفت ۷۰ درصدی بازارچه پایانه مرزی پرویزخان

کرمانشاه - معاون فنی و نظارت معاون فنی و راه های روستای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از پیشرفت ۷۰ درصدی احداث بازارچه پایانه مرزی پرویز خان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ،  سید زاهدین چشمه خاور گفت : پروژه عملیات لوله گذاری برای فضای سبز و دفع آب های سطحی و تصفیه آن به همراه خرید تاسیسات مربوطه درپایانه های مرزی خسروی و پرویزخان با ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی در شهرستان قصرشیرین از جمله پروژه های در دست اقدام است.

وی افزود: پروژه بازارچه پایانه مرزی  پرویزخان با ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی در قصرشیرین، روکش آسفالت پاوه ­ نوسود با ۳۵درصد پیشرفت فیزیکی در پاوه و تقاطع غیرهمسطح ایوان به گیلانغرب با ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی را از دیگر پروژه های مذکور است.

چشمه خاور عنوان کرد: همچنین تکمیل زونهای دوم، سوم و چهارم محوطه پایانه مرزی پرویزخان به همراه تکمیل دیوار محوطه با ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه تعمیر، تعریض و محوطه پایانه مرزی سومار با ۲۵درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه های این اداره کل است.

چشمه خاور گفت: در این زمینه می توان به احداث راهدارخانه سرپلذهاب و دالاهو هر یک با۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی و راهدارخانه اسلام آبادغرب با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی اشاره کرد.

معاون فنی و راه های روستایی گفت: علاوه بر احداث ساختمان نگهبانی و محوطه سازی راهدارخانه سرپلذهاب با ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی، احداث فونداسیون و اسکلت پاسگاه پلیس راه پاوه­ - روانسر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز در دست اقدام است.

وی افزود: تهیه، نصب و راه اندازی یک دستگاه مخزن هوایی در پایانه مرزی شیخ صله و در پایانه مرزی شوشمی هریک با ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه های در دست اقدام هستند.

چشمه خاور همچنین از تکمیل پروژه برق رسانی به راهدارخانه هجیج با ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه های خرید باکس ۲.۵متری جهت تعریض پایانه مرزی شوشمی و پایانه مرزی شیخ صله هریک با ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.