شناسهٔ خبر: 97974 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره نگهداری راه اداره‌کل راهداری لرستان خبر داد:

روکش آسفالت بیش از ۴۰ کیلومتر راه در استان

خبر رییس نگهداری راه از روکش آسفالت بیش از ۴۰ کیلومتر راه در استان.jpg در پنج ماهه امسال، بیش از ۴۰ کیلومتر روکش آسفالت در سطح محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی لرستان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، مسعود امیری با اشاره به عملکرد پنج ماهه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه، روکش آسفالت در سطح ۴۰ کیلومتر از راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده است که البته این آمار جدای از پروژه‌های آسفالت حوزه ساخت راه‌های روستایی است.

وی افزود: از مجموع روکش آسفالت صورت گرفته، ۵.۷۰ کیلومتر مربوط به راه‌های شریانی، ۱۱.۶۰ کیلومتر راه‌های اصلی و ۲۲ کیلومتر در حوزه راه‌های فرعی و روستایی بوده است.

رییس اداره نگهداری راه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: در این مدت حدود دو کیلومتر نیز ماسه آسفالت یا به عبارتی آسفالت لایه نازک اجرا شده است.

امیری با اشاره به پروژه‌های فعال و در دست اجرا گفت: در حال حاضر ۱۸پروژه روکش آسفالت در استان کلید خورده است که تعداد هشت پروژه آن به انعقاد قرارداد منجر شده، و ۱۰ پروژه نیز در مرحله برگزاری مناقصه قرار دارند و به‌زودی عملیاتی خواهند شد.