شناسهٔ خبر: 97996 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

بیانیه مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس

دفاع مقدس امتداد طریق کربلایی است

دفاع مقدس هشت سال دفاع مقدس،صرفاً یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زمانی نیست؛ گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیمیست که تا مدت های طولانی ملت ما میتواند از آن در مسیر اعتلای خود بهره ببرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای منتشر کرد و هشت سال دفاع مقدس را گنجینه عظیمی برشمرد که ملت تا مدت‌های طولانی می‌تواند از آن بهره ببرد.

در این بیانیه آمده است: هشت سال دفاع مقدس،صرفاً یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زمانی نیست؛ گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیمی است که تا مدت های طولانی ، ملت ما میتواند از آن در مسیر اعتلای خود بهره ببرد.

دفاع مقدس امتداد طریق کربلایی است که اوج تجلی ایمان ، عمل و جان دادن در مسیر صیانت از اسلام بود.

تقارن اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس تداعی گر آن است که دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم هدف متعالی همه مومنان و آزادیخواهان جهان بوده که با گذشت قرن‌ها همچنان رهرو می‌طلبد.

مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره)، شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه ۵۶۳ شهید وزارت راه و شهرسازی، این هفته را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، ملت غیور و نستوه ایران ، جانبازان، آزادگان، خانواده‌های معزز شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض کرده و اعلام می‌دارد در جهت کمک به دولت مردمی و انقلابی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و آماده است با بهره‌گیری از ظرفیت و همت بی‌وقفه متخصصین و جهادگران بسیجی در راه اعتلای نظام مقدس اسلامی نقش‌آفرینی کند.

ان شاءالله