شناسهٔ خبر: 98020 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان قزوین:

هزار و ۴۶ پروانه عبور بار ترافیکی در استان قزوین صادر شد

بارهای ترافیکی رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان قزوین از صدور هزار و ۴۶ پروانه عبور ترافیکی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قزوین)  ابراهیم شنوا فلاح افزود: پروانه عبور بارهای ترافیکی برای بارهایی صادر می‌شود که مشخصات آنها از نظر ابعاد و وزن خارج از مقادیر تعریف شده در مقررات حمل و نقل بار در راه‌ها است و برای تردد در جاده ها باید مجوزی از سوی این اداره کل داشته باشند.

وی اضافه کرد: هدف از صدور پروانه عبور ترافیکی نیز ایمنی تردد، حفاظت از جاده و ابنیه فنی راهها و همچنین جلوگیری از بروز اختلال در تردد وسایل نقلیه است.

شنوافلاح ادامه داد: سرعت، ساعت حرکت، مسیر مجاز و سایر مقررات حمل بار از جمله مواردی است که در پروانه ترافیکی ناوگان های باری دارای بار ترافیکی قید شده و راننده مکلف به رعایت آن است.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:در حال حاضر در استان قزوین، صدور پروانه عبور بار ترافیکی بر عهده پایانه بار استان و همچنین اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آبیک است.

 

برچسب‌ها: