شناسهٔ خبر: 9803 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پيشرفت ۷۰ درصدی عمليات راهداری در مسير دسترسی به پايانه مرزی رازی

مرز رازی طرح لكه گيری و روكش آسفالت محور خوی- رازی به طول ۱۱ كيلومتر، ۷۰ درصد پيشرفت اجرايی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان آذربايجان غربي، مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي در جريان بازديد معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور از جاده خوي- قطور- رازي گفت: در حال حاضر پروژه لكه گيري و روكش آسفالت محور خوي- قطور- رازي به طول ۱۱ كيلومتر با اعتبار ۱۸ ميليارد ريال، ۷۰ درصد پيشرفت اجرايي دارد.

ارسلان شكري با تاكيد براينكه ايمن سازي اين مسير از مهم ترين زيرساخت هاي لازم براي توسعه ترانزيت كالا و مسافر در مرز رازي است، افزود: تعمير ابنيه فني از جمله پل دو دهنه ۶ متري با اعتبار ۷ ميليارد و ۹۰۰ ميليون ريال از ديگر طرح هاي اجرايي در محور خوي- قطور- رازي است.

وي از احداث دو تقاطع غيرهمسطح در اين جاده خبر داد و تصريح كرد: عمليات احداث تقاطع غيرهمسطح در فاصله۳۳ كيومتري محور خوي- قطور- رازي با ۳۰ درصد پيشرفت در حال اجراست.

شكري اضافه كرد: عمليات احداث تقاطع غير همسطح كيلومتر ۳۵ اين محور در روزهاي آتي شروع خواهد شد.

معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور به همراه معاون راهداري سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور و مسئولان شهرستان خوي از جاده- قطور- رازي و پايانه مرزي رازي بازديد كردند .

پايانه مرزي رازي خوي در ۷۰ كيلومتري جنوب غرب شهر خوي و در مقابل پايانه مرزي كاپي كوي كشور تركيه واقع شده و اين پايانه مرزي بعد از مرز بازرگان و سرو اروميه سومين مرز رسمي ايران اسلامي با تركيه در آذربايجان غربي است/.

نظر شما