شناسهٔ خبر: 98037 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

تجلیل از خانواده‌های ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانبازان و آزادگان شاغل در وزارت راه و شهرسازی

تقدیر از آزادگان سرفراز در وزارت راه و شهرسازی معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه فرمانده مقاومت بسیج وزارتخانه از ۹۰ نفر خانواده‌های ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانبازان و آزادگان شاغل در وزارت راه و شهرسازی در آغاز هفته دفاع مقدس، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نعمت‌الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به همراه علیرضا افشاری فرمانده مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی امروز ۳۱ شهریور با حضور در طبقات مختلف ساختمان دادمان، از ۹۰ نفر از خانواده های ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانباران، آزادگان  در هفته دفاع مقدس با اهدای گل و لوح تقدیر، تشکر و قدردانی کرد.

معاون توسعه مديريت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در حاشیه  این بازدید از تهیه و ابلاغ دستورالعمل تقدیر از خانواده های ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانباران، آزادگان شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: همزمان با این تجلیل، خانواده های ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانباران و آزادگان شاغل در شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارتخانه نیز مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین، یکشنبه هفته آینده غبارروبی مزار شهدا همراه با تقدیر از خانواده کارکنان شهدا انجام خواهد شد.