شناسهٔ خبر: 98092 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

برگزاری و در حال اجرا بودن ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی / انتخابات تا ساعت ١٩ تمدید شد

ششمین دوره انتخاباتنظام مهندسی خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت : ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی با حداکثر مشارکت اعضاء در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، قاسم قاسمی اظهار داشت : ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی در حالی در استان در حال اجراست که استان خراسان شمالی به عنوان اولین استان در نخستین روز از بازه زمانی مجاز، انتخابات را برگزار می نماید.

وی تصریح کرد : این انتخابات با پیگیری هوایی، معاون هماهنگي امور عمرانی استانداری ، هماهنگی وحیدی، نماینده استان و ناظر معرفی شده مجلس شورای اسلامی بر انتخابات نظام مهندسی استان، دستگاه نظارت و هیأت اجرایی امروز جمعه مورخ ۲ مهرماه ۱۴۰۰ به صورت الکترونیکی از ساعت ۸ صبح آغاز و به علت مشارکت بالای اعضاء، تا ساعت ۱۹ تمدید شد.

گفتنی است در انتخابات ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان از بستر اینترنت جهت ثبت رأی استفاده و از روش دفتر کل توزیع شده (بلاکچین) اقدام به رأی گیری شده است.