شناسهٔ خبر: 98185 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در بهشت زهرا برگزار شد

بزرگداشت ۵۶۳ شهید وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس

مراسم مراسم بزرگداشت ۵۶۳ شهید وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس، در بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همزمان با هفته دفاع مقدس و در آستانه اربعین حسینی، به همت مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی، مراسم بزرگداشت ۵۶۳ شهید وزارتخانه‌های مسکن و شهرسازی و راه و ترابری در دوران دفاع مقدس در قطعه ۲۹ بهشت زهرای تهران و در جوار مزار شهدا برگزار شد.

در این مراسم نعمت‌الله ترکی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان، محمد شکرچی‌زاده، رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مهدی عبوری، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، خیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، سرهنگ علیرضا افشار، فرمانده پایگاه بسیج وزارت راه وشهرسازی، مهری صفری، مشاور وزیر در امور بانوان، سیدقاسم بی‌نیاز، رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی، جمعی از ایثارگران وزارتخانه و خانواده معزز شهدا و مسئولان و مقامات نظامی حضور داشتند.

سیدقاسم بی‌نیاز، رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی در این مراسم با اشاره به نقش پررنگ این وزارتخانه در دفاع از انقلاب و حریم کشور گفت: کتابی از مجموعه اقدامات وزارتخانه ‌‌‌های راه و ترابری و مسکن و شهرسازی در دوران هشت سال دفاع مقدس گرد‌آوری و تالیف شده که آماده رونمایی است. 

وی ادامه داد: همچنین بهار امسال کتابی در یادبود و معرفی شهید علیرضا نوری، از جمله کارمندان عالیرتبه شرکت راه‌آهن و قائم‌مقام فرمانده لشگر ۲۷ محمد رسول‌الله، تالیف و رونمایی شد.

در انتهای این مراسم که به همت مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، حضار با حضور بر سر مزار شهید نوری، به غبارروبی مزار شهدا پرداختند.