شناسهٔ خبر: 98189 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

ناوگان حمل و نقل عمومی آماده جابجایی زائرین اربعین است

کرمانشاه- کرمی مدیر کل مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ایام بازگشت زائرین اربعین حسینی (ع) ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر استان با توان حداکثری آماده خدمت‌رسانی به زائرین است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ، فریبرز کرمی گفت: طبق تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در جهت پشتیبانی از مرز مهران و انتخاب استان کرمانشاه به عنوان نقطه عزیمت به استان‌ها دیگر در ایام بازگشت زائران اربعین، ناوگان حمل و نقل مسافری استان با توان حداکثری آماده خدمت‌رسانی به زائران است.

وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل مسافر و برنامه ریزی های انجام شده قبلی هیچ مشکلی در جابجایی زائرین اربعین حسینی نداریم و تمامی مراجعین به پایانه مسافربری استان می توانند در اثر وقت به استان های خود انتقال داده شوند.

کرمی خاطرنشان کرد: تیم ها گشت و کنترل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه نسبت به نظارت مضاعف و کنترل اتوبوس های اعزامی و ایمن بودن آنها درکنار صنوف و تشکل‌ها در راستای اجرای مطلوب طرح جابجایی زائرین اربعین حضور مستمر خواهند داشت.

وی افزود: هماهنگی های لازم و آماده سازی محیط در پایانه مرزی خسروی نیز انجام شده است که در صورت نیاز و اعلام ستاد اربعین این پایانه مرزی آماده خدمات رسانی به زائرین اربعین باشد.