شناسهٔ خبر: 9825 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی کرمانشاه در بازدید نماینده استان

راهسازی نماينده مردم كرمانشاه ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی راه بخش سرفيروز آباد به بررسی مشکلات و چگونگی روند انجام این پروژه‌ها پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه، محمد رزم نماينده مردم كرمانشاه به همراه عبداله بهادري مدير كل راه و شهرسازي استان در  بازديدی يك روزه از راه هاي روستايي احمد آباد، نظرگاه، طاويران، چنار به چشمه گچي، پرگل عليا و سفلي، كله زرد، سراب كريان و انجيرك در بخش سرفيروز آباد، مسائل و مشكلات اين روستاها را بررسي کردند.

مدير كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه در اين بازديد گفت: در كرمانشاه ۱۹ پروژه به طول ۱۱۱ كيلومتر با پيشرفت فيزيكي نسبتا خوب فعال بوده و تعدادي از آنها نيز در مرحله بهره برداري است.

بهادري در ادامه افزود:در خصوص خدمت رساني به روستاييان در زمينه بهسازي و روكش آسفالت در استان اقدامات مناسبي صورت گرفته و جزء استان هاي پيشرو هستيم.

بهادري ادامه داد: در این بازدید قرار شد تعدادي از روستاهايي كه نياز به بهسازي دارند پس از هماهنگي لازم با معاونت راه روستايي وزارتخانه در خصوص تامين اعتبار لازم برای رفع مشكل اين روستاها اقدام شود.

نماينده مردم كرمانشاه در خانه ملت نيز ضمن اعلام رضايت از عملكرد راه و شهرسازي در زمينه توسعه راه هاي روستايي استان،خواهان توجه بيشتر راه و شهرسازي استان به دهستان هاي هفت آشيان و جلالوند شد./

نظر شما