شناسهٔ خبر: 98297 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان:

ناوگان اعزامی لرستان در مرز مهران آماده خدمت‌‌رسانی به زائران اربعین حسینی است

اعزام ناوگان لرستان به مرز مهران.jpg در حال حاضر ۳۰دستگاه ناوگان اتوبوسی لرستان در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، عباس شرفی با اشاره به تمهیدات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان برای بازگشت زائران اربعین حسینی گفت: براساس اعلام سازمان راهداری مبنی بر پشتیبانی و تسهیل در بازگشت زائران اربعین حسینی با برگزاری جلسات هماهنگی و تعامل مثبت انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل مسافر، تاکنون حدود ۳۰ دستگاه ناوگان اتوبوس از استان به پایانه مرزی شهید سلیمانی و مرز مهران اعزام گردیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز شرکت‌های حمل و نقل مسافر نسبت به اعزام  ۲۰۰دستگاه ناوگان اعلام آمادگی نموده‌اند، اظهار داشت: به‌طور مستمر همکاران ستادی با کشیک‌های مستقر در پایانه مرزی در ارتباط هستند و به محض اعلام نیاز از سوی دست‌اندرکاران پایانه مرزی شهید سلیمانی مرز مهران، ناوگان پشتیبان اعزام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، از آغاز بازگشت زائران اربعین حسینی، تیم‌های پشتیبانی ستادی این اداره‌کل در مرز مهران مستقر شده و نسبت به بررسی وضعیت ارائه خدمات به زائران، تسهیل در فرآیند جابجایی زائران، نظارت بر رعایت نکات ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی حوزه مسافر اهتمام دارند.

وی از استقرار گشت‌های ۲۴ساعته تلفیقی راهداری و حمل و نقل در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت ایمنی تردد زائران اربعین حسینی از ابتدای هفته جاری تمام گشت‌های راه و ترابری و پلیس راه به‌صورت شبانه‌روزی در محورها مستقر هستند.

شرفی با تاکید بر اینکه هیچگونه دغدغه‌ای در تامین ناوگان برای جابجایی زائران وجود ندارد، یادآور شد: همچنین تعدادی از ناوگان استان در مرز شلمچه مستقر شده و مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند.