شناسهٔ خبر: 98300 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام پذیرفت؛

برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران شاغل در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

نشست صمیمانه با ایثارگران اصفهان مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت رشادت‌های رزمندگان اسلام از ایثارگران شاغل در این اداره‌کل تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، طی مراسمی از ایثارگران رزمنده، جانباز، آزاده و فرزندان شاهد شاغل در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان تجلیل بعمل آمد. 

در این مراسم، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و قدردانی بیکران از مجاهدت‌ها و رشادت‌های دلیرمردان ایران اسلامی بیان داشت: از اینکه در خدمت شما ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانبازان گرانقدر و خانواده‌های معزز شهدا هستم بسیار خرسندم.  
 
 
وی با بیان اینکه آرامش امروز ما مرهون جان بر کفی‌های عزیزان ایثارگر است که باید قدردان زحماتشان بود. گفت: سرمایه‌های هشت سال دفاع مقدس با جان فشانی و توکل به خدا از کیان اسلامی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی دفاع کردند و اکنون وظیفه ما این است که این ایثار و فداکاری‌ها را برای نسل جوان تبیین کنیم و یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان را زنده نگه داریم.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: دفاع مقدس به عنوان کارنامه درخشان ملت رشید و ولایت‌مدار ایران اسلامی در تاریخ این مرز و بوم فراموش نشدنی است و وظیفه آحاد جامعه است که ضمن تکریم آنان، ‌با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حق آنان را ادا کنند.  

وی برگزیده شدن این اداره‌کل به عنوان دستگاه برتر در جهت خدمات‌دهی مناسب به ایثارگران معظم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را باعث افتخار دانست و اذعان داشت: اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان علاوه بر دستاوردهای گسترده‌ای که در حوزه‌های مختلف کاری دارد، از مبانی ارزشی انقلاب اسلامی یعنی تکریم شعائر و ارزش‌های انقلاب اسلامی غافل نبوده و وظیفه خود در قبال ایثارگران را به نحو مقتضی انجام می‌دهد. 

قاری‌قرآن در ادامه این جلسه ضمن تسمیع خاطرات هشت سال دفاع مقدس و مسائل و مشکلات فعلی ایثارگران علاوه بر پاسخگویی به سوالات، دستورات لازم جهت رفع مشکلات را صادر کرد. 

وی تلاش‌های مهدی منصوری مشاور خود در امور ایثارگران در راستای رفع مشکلات این عزیزان را بسیار ارزشمند دانست و از اقدامات مفید و موثر ایشان در این راه قدردانی کرد. 

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدیه از کارکنان ایثارگر تجلیل به عمل آمد.