شناسهٔ خبر: 98330 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در سفر معاون وزیر راه‌و‌شهرسازی به سیستان و بلوچستان تاکید شد؛

ساماندهی حاشیه‌نشینی در چابهار و کنارک شتاب می‌گیرد/بهره‌برداری از نخستین خانه پروژه ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی در چابهار

بازدید در سفر مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، از نخستین خانه پروژه ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی در چابهار بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران که سه شنبه و با هدف بررسی وضعیت طرح‌های مختلف حوزه عمرانی، پروژه‌های بازآفرینی و ارزیابی روند بهسازی سکونتگاه‌های غیررسمی به سیستان و بلوچستان سفر کرده است طی گفت و گوی کوتاهی هنگام بازدید از مناطق حاشیه شهر چادران کنارک، مرادآباد و میرآباد چابهار اظهار کرد: روند ساماندهی حاشیه‌نشینی در چابهار و کُنارک با تخصیص اعتبارات لازم و تامین زیرساخت‌ها سرعت می‌گیرد و به‌زودی شاهد حل بسیاری از مشکلات مردم سواحل مکُران خواهیم بود. 

دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار افزود: بررسی مشکلات مردم در سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه شهر می‌تواند موجب رضایتمندی مردم شود.

 رییس هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری گفت: سکونت مردم در مناطق بدون امکانات رنج‌آور است و مردم باید امکانات لازم برای سکونت را در اختیار داشته باشند. 

معاون وزیر راه و شهرسازی بر رفع مشکلات مردم در خصوص ساماندهی، ساخت مدرسه، امکانات رفاهی و تامین زیرساخت‌ها تاکید کرد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری، در این سفر نخستین خانه پروژه  ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی چابهار به بهره‌برداری رسید.

این بازدیدها با حضور معاون استاندار، نمایندگان مردم خاش و چابهار در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران چابهار و کنارک و جمعی از مدیران استانی انجام شد.