شناسهٔ خبر: 98351 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ذیحساب جدید اداره کل راه و شهرسازی استان یزد معرفی شد

DSC_5234.JPG ذیحساب جدید اداره کل راه و شهرسازی استان یزد طی مراسمی با حضور مدیران و مسئولان این اداره کل و اداره کل امور اقتصادی و دارایی و خزانه استان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی(یزد)مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت ایام اربعین حسینی از تلاش های اداره کل اقتصادی و دارایی و مجموعه ذیحسابان قدردانی کرد.

 رضا یادگاری، ذیحسابان را افراد متخصص و آشنا به قوانین و مقررات مالی عنوان کرد که نقش بسزایی در پیشرد اهداف دستگاه، حل مشکلات مالی و پیشگیری از انحرافات مالی دارند.

وی تعامل بین دستگاه متبوع خود و مجموعه اقتصاد و دارایی استان را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: دیدگاهها و نظرات ذیحسابان همیشه به نفع دستگاه است و نظرات آنها می تواند هشداری برای پیشگیری از انحرافات مالی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش ماموریت های اداره کل راه و شهرسازی را مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه طرح ها و پروژه های عمرانی بزرگ با نظارت این مجموعه در حال اجرا است از ذیحساب قبلی این مجموعه که همراهی خوبی در اجرای پروژه ها داشتند قدردانی کرد.

 مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این مراسم، ذیحسابان را مشاوران امین مالی دستگاهها برشمرد و گفت: بر اساس سیاست های وزارت اقتصاد ذیحسابان باید به صورت دوره ای در دستگاههای دولتی جابجایی شوند.

 علی نمازی افزود: نقش ذیحسابان را در تحقق اهداف دستگاهها یادآور شد و گفت: ذیحسابان جدای از اینکه کار نظارت مالی انجام دهند مشاوران خوبی هستند و دیدگاههای توسعه ای آنان می تواند دستگاه را به اهداف خود نزدیک کند.

 معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی و رئیس خزانه معین استان یزد هم در این مراسم با اشاره به تخصص و کارآمدی ذیحسابان گفت: بخش مالی یکی از بخش های مهم هر دستگاه است که توسط ذیحسابان مدیریت می شود.

 سعید نورایمانی با بیان اینکه ذیحساب قبل از اینکه ناظر مالی دستگاه باشد یک مشاور مجموعه است بر تعامل هرچه بیشتر ذیحسابان با مجموعه های خود تاکید کرد.

 در این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش های عبدالرضا شفیعی ذیحساب سابق اداره کل راه و شهرسازی استان قدردانی و علی اکبر صائبی به عنوان ذیحساب جدید این اداره کل معرفی شد.