شناسهٔ خبر: 9847 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

افتتاح ۵ هزار واحد مسکن مهر شهر جديد پرديس در هفته دولت

محسن نریمان در بازدید معاون عمرانی وزیر کشور و معاون عمرانی استانداری تهران به همراه چند تن از مقامات محلی از روند ساخت واحدهای مسکن مهر پردیس، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از افتتاح پنج هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، محسن نریمان با اعلام پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی مسکن مهر پردیس گفت: ۸۵ هزار واحد مسکن مهر در پردیس درحال ساخت است که این واحدها بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، در این میان پروژه کوزو با ۳۵ هزار واحد مسکن مهر، پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی را داراست.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید با اشاره به اهتمام ویژه وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های خدمات‌رسان برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس افزود: مهم‌ترین کار ما در حال حاضر فراهم کردن خدمات زیربنایی و روبنایی برای شهر جدید پردیس است که این مهم با همکاری دولت و دستگاه‌های خدمات‌رسان محقق خواهد شد.

نریمان در ادامه اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که خدمات زیربنایی و روبنایی واحدهای مسکن مهر پردیس از محل تهاتر و مدیریت دارایی‌ها تأمین شود تا این هزینه‌ها به دوش متقاضیان نیفتد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید همچنین خاطر نشان کرد: مشکلات زیادی پیش رو داریم اما پروژه مسکن مهر پردیس و دیگر شهرهای جدید هیچ‌گاه متوقف نشده و تمام تلاش خود را برای تکمیل پروژه‌ها به کار می‌بندیم تا هرچه زودتر متقاضیان در خانه‌های خود با تمامی امکانات شهروندی مستقر شوند.

گفتنی است در این بازدید یک روزه، معاون عمرانی وزیر کشور و معاون عمرانی استانداری تهران و مقامات محلی از فاز ۱۱، تونل ارتباطی راه‌های فاز ۵ ،۹ و۱۱ و همچنین کلانتری تازه تاسیس فاز ۱۱ بازدید کردند./

نظر شما