شناسهٔ خبر: 98514 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشارکت حداکثری مهندسین ساختمان در انتخابات هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد

WhatsApp Image 2021-10-02 at 12.41.37.jpeg بر اساس برنامه زمانبندی و اعلام شده واطلاع رسانی گسترده، ، انتخابات نهمین دوره هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد روز جمعه نهم مهرماه بصورت الکترونیکی و برخط برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی (یزد) ازساعت ۹ صبح روز جمعه نهم مهر انتخابات آغاز و بدلیل مشارکت گسترده مهندسین ساختمان در استان، این انتخابات درسه مرحله تمدید و در ساعت ۲۰:۳۰ به پایان رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن اعلام این خبر افزود ما شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور بودیم که طبق برنامه زمانبندی و با اعلام قبلی مقرر بود این انتخابات از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۱۷:۰۰ برگزار گردد که خوشبختانه با مشارکت بالایی که مهندسین محترم استان در این دوره از انتخابات داشتند در سه مرحله این انتخابات تمدید شد و نهایتا" در ساعت ۲۰:۳۰ همان روز به پایان رسید .

رضا یادگاری افزود، از بین اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ۲۹۴۴ نفر در این انتخابات مشارکت داشتند که نسبت به سال گذشته بیش از ۲ برابر افزایش داشته است و ما خدا را شاکریم که شاهد یک انتخابات آرام با مشارکت بالای مهندسین بودیم.

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات خاطر نشان کرد از ۷ رشته اصلی شامل عمران، معماری، شهرسازی، برق و مکانیک و همچنین نقشه برداری و ترافیک، عزیران عضو نظام انتخاب خودشان را انجام داده اند که در رشته عمران ۴ نفر شامل آقایان ناصر شفیع نادری، مرتضی عبدالرضا زاده ، مهدی شهسواری، محمود دهقان طزرجانی  بعنوان عضو اصلی و محمدجواد حاجی محمد رضایی بعنوان عضو علی البدل موفق به کسب آرای مهندسین شدند و در رشته معماری ۲ نفر به نام های خانم الهام اسمعیلی تفت، آقای مجتبی فرهمند بعنوان اعضای اصلی و آقای مهدی حماسی بعنوان عضو علی البدل انتخاب و همچنین در رشته شهرسازی یکنفر اصلی بنام آقای محمد جواد استوار و یکنفرعضوعلی البدل بنام آقای سیدحمیدجلیلیان منتخب مهندسین شدند. در رشته برق، آقای محمد مهدی منصوری مجومرد عضو اصلی و آقای سعید احمدی افرادی عضو علی البدل، و نیز در رشته مکانیک، آقای جلال امیربیکی بعنوان عضو اصلی و آقای محمد شادمان یزدی بعنوان عضو علی البدل موفق به کسب آرا از سوی مهندسین شدند و در رشته نقشه برداری آقای محمد آقاباقری بعنوان عضو اصلی و آقای کریم نقدی عضو علی البدل معرفی شدند ودرنهایت در رشته ترافیک عضو اصلی آقای محمدرضا صدوقیان و آقای سید مهدی حسینی پور بعنوان عضو علی البدل در لیست انتخاب مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار گرفتند.

یادگاری در ادامه ضمن عرض تبریک وآرزوی موفقیت برای منتخبین اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خاطرنشان کرد لیست نهایی به زودی از طریق سامانه های مربوطه به اطلاع اعضا خواهد رسید. 

وی با قدردانی از زحمات فراوان و تلاش های ارزنده هئیت مدیره قبلی برای تک تک این عزیزان آزروی توفیق نمود و خاطر نشان کرد چنانچه هرکدام از کاندیداهای محترم، اعتراض و یا شکایتی در این خصوص دارند.

 می توانند ظرف ۵ روز اعتراض کتبی خود را به اداره کل راه و شهرسازی استان و یا هئیت اجرایی انتخابات مستقر در ساختمان شماره یک این اداره تسلیم نمایند. و انشالله همکاران بنده  ظرف مهلت قانونی بررسی و رسیدگی خواهد نمود و نتایج نهایی انتخابات را به اطلاع اعضای محترم سازمان نظام مهندسی خواهند رسانید .