شناسهٔ خبر: 9853 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

روحانی در اجتماع بزرگ مردم استان کردستان مطرح کرد:

اختصاص ۳۴۳ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه‌های کردستان/ تأمین اعتبار اصلاح٬ تکمیل و آسفالت ۴۵۰ کیلومتر راه‌ روستایی در کردستان

روحانی رئیس‌جمهور در اجتماع بزرگ مردم استان کردستان از اختصاص ۳۴۳ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه‌های اصلی٬ فرعی و روستایی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ حسن روحانی امروز یکشنبه ۴ مرداد در ورزشگاه استقلال سنندج گفت: دولت ۳۴۳ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه‌های اصلی٬ فرعی و روستایی استان کردستان در سال ۹۴ و ۹۵ اختصاص داده است.

وی افزود: ۲۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل باند دوم راه میاندوآب-کرمانشاه در نظر گرفته شده‌است که در سال ۹۴ و ۹۵ اجرایی می‌شود.

رئیس جمهوری اظهار کرد: ۲۱میلیارد تومان نیز برای تکمیل باند دوم راه همدان-سنندج که مقداری از آن باقی مانده اختصاص داده می‌شود که البته اجرای بخشی از مسیر گردنه صلوات آباد در پیش بینی امسال دولت نیست اما در هیأت وزیران دستور دادم که از طریق بخش خصوصی و اگر نشد توسط بخش دولتی این کار انجام شود.

وی افزود: پروژه دیگر راه اصلی سنندج-مریوان است که ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن در سال ۹۴ و ۹۵ تخصیص می‌یابد.

روحانی یادآور شد: برای اصلاح٬ تکمیل و آسفالت ۴۵۰ کیلومتر راه‌ روستایی تا پایان سال ۹۴ نیز اعتبار لازم در نظر گرفته شده است./

نظر شما