شناسهٔ خبر: 98665 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای حفاظت از اراضی شهرستان دهلران مطرح شد

اتخاذ تدابیر لازم جهت تشدیدبرخورد با متصرفین اراضی ملی شهر دهلران استان ایلام

جلسه شورای حفاظت از اراضی شهر دهلران استان ایلام.JPG درجلسه شورای حفاظت از اراضی ملی شهرستان دهلران مقررشد برخورد قانونی با متصرفین اراضی ملی به جدیت پیگیری و تشدید شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(ایلام)، جلسه شورای حفاظت ازاراضی ملی شهرستان دهلران که به ریاست سیدرضا صلاح الدینی رئیس دادگستری شهرستان دهلران و با حضور عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، فرماندار دهلران، دادستان شهرستان، امام جمعه دهلران و مدیران و مسئولان عضو این شورا درسالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دهلران برگزارشد.

در این جلسه رئیس دادگستری شهرستان دهلران با محوریت پیشگیری از تجاوز و تخریب اراضی ملی و دولتی شهرستان گفت: دستگاه قضایی با جدیت این موضوع را دردستورکار قرارداده و اجازه دست درازی به اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجازرا دردهلران نمی دهد.

وی افزود: دستگاه های متولی مانع از ساخت و سازهای غیرمجاز و تجاوز به اراضی ملی شوندودر این راستا دستگاه قضایی با قانون شکنان ومتجاوزان به اراضی ملی برخورد قاطعانه انجام می دهد.

عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی با یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی گفت: در برخورد با متصرفین اراضی ملی هیچ گونه کوتاهی و چشم پوشی نخواهیم داشت و اداره راه و شهرسازی شهرستان دهلران ویگان حفاظت از اراضی این اداره کل شبانه روز درحال رصد هرگونه دست درازی به زمینهای ملی و دولتی هستند و با کوچکترین تحرکی در این زمینه برخورد قانونی خواهند کرد.

وی ضمن تأکید بر تقویت نیروهای یگان حفاظت از اراضی شهرستان دهلران در روزهای آینده گفت: عرصه بر زمین خواران و فرصت طلبان و اشخاصی که قصد تصرف اراضی ملی و بیت المال را دارند تنگ ترمی شود.