شناسهٔ خبر: 98758 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه های شهرستان مارگون

فعال بودن پروژه های راهداری در شهرستان مارگون با اعتبار ۲۳۰میلیارد ریال

مارگون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان از پروژه های در حال کار شهرستان مارگون بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد)؛ پروژه روکش آسفالت محور جوکار(بونه بن) به طول ۴ کیلومتر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال ،احداث و بهسازی جهت آسفالت محور امامزاده شاه غالب به بورک ها و عدور به طول ۱۴ کیلومتر با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال،پروژه احداث ابنیه فنی و پل شهید دوره روستای جوکار به طول ۲۰ متر با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان مارگون مهمترین پروژه های بودند که مورد بازدید مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد از پروژه های در حال کار شهرستان مارگون بازدید کرد.

سید محمد حسین نصیری راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان از پروژه های در حال کار شهرستان مارگون بازدید کرد.

پروژه روکش آسفالت محور جوکار(بونه بن) به طول ۴ کیلومتر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال ،احداث و بهسازی جهت آسفالت محور امامزاده شاه غالب به بورک ها و عدور به طول ۱۴ کیلومتر با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال،پروژه احداث ابنیه فنی و پل شهید دوره روستای جوکار به طول ۲۰ متر با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان مارگون مهمترین پروژه های بودند که مورد بازدید مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

سید محمد حسین نصیری راد مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان در حاشیه این بازدید با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی این پروژه ها گفت: در جریان بازدید از روند اجرای پروژه‌های مذکور، آخرین وضعیت احداث و تکمیل آن‌ها بررسی شد.

وی ادامه داد: این بازدیدها در راستای ارتقای سطح کیفی، فنی و بررسی روند اجرای و نیز رفع مشکلات این پروژه ها انجام شد.

در این بازدید ها جانی پور معاون فنی و نظارت بر راه روستایی استان، اوحدی نیا رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان مارگون و خاضع روابط عمومی راهداری و حمل نقل جاده ای استان مدیر کل را همراهی کردند.

گفتنی است؛ در این بازدید مدیر کل راهداری استان با اعضای شورا و دهیاران بورک علیا و سفلی شهرستان مارگون دیدار و گفتگو کرد.