شناسهٔ خبر: 98833 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد:

سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیاردتومانی بنیاد مسکن و صندوق کارآفرینی امید برای اشتغالزایی روستایی

محمد رضا شاملو معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از پرداخت ۴۵ میلیاردتومان توسط بنیاد مسکن و صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی در مناطق محروم و در چارچوب طرح توسعه پایدار منظومه‌های روستایی خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامیدر حاشیه امضای تفاهم نامه بنیاد مسکن با صندوق کارآفرین امید، گفت: مطالعات منظومه روستایی به شناسایی و بستر سازی رفع محرومیت از روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته می انجامد. این طرح به آمایش سرزمین و ارزیابی زیرساخت ها برای توسعه کمک می‌کند.

شاملو گفت: بر اساس این تفاهم نامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۵ میلیارد تومان از منابع مالی خود را در صندوق توسعه کارآفرینی امید سرمایه گذاری می کند و صندوق نیز معادل دو برابر این مبلغ را به عنوان آورده در اختیار طرح های اشتغالزایی می‌گذارد.

وی ادامه داد: مجموعا ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغالزایی معرفی شده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت خواهد شد.

شاملو ادامه داد: سقف این تسهیلات برای هر متقاضی ۱۵۰ میلیون تومان و دوره بازپرداخت آن ۵ سال(با احتساب ۶ ماه دوره تنفس) و میزان کارمزد آن ۴ درصد تعیین شده است.