شناسهٔ خبر: 98842 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته نیروی انتظامی؛

کارکنان برتر راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین در حوزه ترافیک تقدیر شدند

جواد حق‌لطفی همزمان با  هفته نیروی انتظامی،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین و جمعی از معاونان، روسای ادارات تابعه و  ستادی و کارکنان این اداره کل از سوی پلیس راه مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(قزوین)،  همزمان با  هفته نیروی انتظامی،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین و جمعی از معاونان، روسای ادارات تابعه و  ستادی و کارکنان این اداره کل از سوی پلیس راه مورد تقدیر قرار گرفتند.

این آیین با حضور سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان و علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین و همه دستگاه های مرتبط با حوزه ترافیک در سالن شهید آقایی فرماندهی انتظامی برگزار شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در بخشی از این آیین ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی و ادای احترام به شهدای گرانقدر ناجا از خدمات شجاعانه و حضور هوشمندانه فرماندهان و کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی در جهت تامین امنیت، پیشگیری و کاهش جرایم تقدیر و تشکر کرد.

جواد حق‌لطفی گفت:سبزپوشان نیروی انتظامی به عنوان حافظ جان و مال مردم حضوری پرصلابت در عرصه حفظ و حراست از مرزهای کشور، برخورد با قانون شکنان، مقابله با انواع جرایم و بزه‌های اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و سایر جرایم دارند و تلاش های آنها در راه تامین نظم و امنیت و ارامش مردم انکارناپذیر است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه  نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح از ستون های استاور امنیت در کشور و سپر دفاعی در برابر تهدیدهای سخت دشمنان بیرونی و درونی هستند گفت:همین فرمایشات ایشان تاییدی بر این است که امنیت یک کشور تا چه اندازه در گرو تلاشهای این سبزپوشان و مرزاداران حریم نظم و امنیت است.

حق‌لطفی گفت:نام‌گذاری روزهای مختلف هفته نیروی انتظامی با عناوین و کلیدواژه‌هایی چون پلیس هوشمند، پلیس خدمتگزار، سرباز فداکار و امنیت پایدار، امنیت اقتصادی و پشتیبانی تولید، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی هم تاییدی بر نقش پررنگ پلیس در تامین امنیت پایدار برای همه فعالیت های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و آموزشی و توسعه همه جانبه کشور در تمام ابعاد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:نیروی انتظامی استان قزوین در حوزه پیشگیری و برخورد با جرایم تلاش های زیادی دشته و در تخلفات مربوط به حوزه راه و حریم هم همواره همکاری موثر و ارزنده ای با راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دارد که از این جهت نیز از این تلاش‌ها قدردانی کرده و خواستار تداوم این همکاری‌ها هستیم.