شناسهٔ خبر: 98924 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۵میلیون تن کالا با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین جابه‌جا شد

حمل کالای اساسی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:در نیمه نخست سال جاری ۵میلیون و ۱۰۰هزار و ۳۴۲تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان حمل و جابه‌جا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۵درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(قزوین)، جواد حق‌لطفی گفت:از این میزان بار حمل شده یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن از آن داخل استان و ۳ میلیون و ۵۰۸ هزار تن به سایر نقاط کشور حمل شده است.

وی اضافه کرد:برای جابه‌جایی بار طی این مدت ۳۴۰ هزار و ۵۸ برگ بارنامه صادر شده است.

حق‌لطفی ادامه داد:خاک معدنی و صنعتی، انواع نوشابه، انواع مواد پاک‌کننده، آهن‌آلات، میلگرد، بطری خالی، انواع کاشی و گازوئیل بیشترین کالاهای حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در این مدت بوده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان ساعی و زحمتکش حوزه حمل و نقل جاده‌ای افزود:در حال حاضر ۱۰ هزار دستگاه ناوگان باری سنگین و ۱۲ هزار راننده در استان برای حمل و جابه‌جایی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به نقاط مختلف کشور فعال هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و صاحبان کالا و مردم می‌توانند هرگونه درخواست یا شکایت‌های خود را در این حوزه با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.