شناسهٔ خبر: 98934 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کلاه ایمنی به موتورسواران قزوین اهدا شد

 کلاه ایمنی رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از اهدای  کلاه ایمنی به راکبان موتورسیکلت همزمان با هفته نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( قزوین)، ابراهیم شنوا فلاح افزود:در این هفته تاکنون۵۰عدد کلاه ایمنی به در راستای ترویج استفاده از کلاه ایمنی و ارتقای فرهنگ ایمنی و ترافیک به موتورسواران اهدا شده است.

وی اضافه کرد: درصد زیادی از حوادث فوتی در تصادفات راکبان موتورسیکلت ناشی از ضربه به سر بوده که استفاده از کلاه ایمنی تا حد بسیاری زیادی اینگونه حوادث را کاهش می‌دهد.

شنوافلاح ادامه داد: استفاده از کلاه ایمنی و ارتقای دانش ایمنی و تشویق راکبان موتورسیکلت ضروری است و هدف از اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران، ترویج استفاده از کلاه ایمنی و فرهنگ صحیح موتورسواری است.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:در همین راستا مراسمی نیز با همکاری پلیس رهنمای ورانندگی و با حضور مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین و پلیس راهور برگزار و به تعدادی از راکبان موتورسیکلت به صورت نمادین کلاه ایمنی اهدا شد.