شناسهٔ خبر: 98999 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان با معاون وزیر صورت گرفت:

ابلاغ ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار جهت کمک به آماده سازی مسکن در خراسان شمالی

ابلاغ ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار جهت کمک به آماده سازی مسکن در خراسان شمالی راه و شهرسازی خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به منظور پیگیری نهضت تولید مسکن و همچنین طرح اقدام ملی مسکن در استان صبح چهارشنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰ با معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سهم خراسان شمالی از ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور، حدود ۱۲ هزار واحد پیش بینی شده است که در همین راستا مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به جهت پیگیری جهش تولید و تامین مسکن در استان و همچنین طرح اقدام ملی مسکن، با مهندس مهرآبادی، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن دیدار و پیشنهادات موجود را جهت تصمیم گیری ارائه کردند.

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی تصریح کرد : به جهت کمک به آماده سازی در سایت های مسکن در سطح استان، پیگیری های این دیدار نتیجه داد و ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار جهت کمک به طرح های مذکور به راه و شهرسازی استان ابلاغ شد.

لازم به ذکر است مهندس قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت تولید و تامین مسکن و طرح اقدام ملی مسکن در استان ارائه دادند.

گفتنی است جلسه شورای مسکن استان خراسان شمالی به ریاست دکتر شجاعی، استاندار محترم استان به همین منظور روز دوشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۰ برگزار شد.