شناسهٔ خبر: 99031 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوي ؛

جلسه كميته مديريت بحران و پدافند غير عامل در راه و شهرسازي خراسان رضوي برگزار شد

rahoshahrsazikh-22-7-400 (2).jpeg جلسه كميته مديريت بحران و پدافند غير عامل راه و شهرسزاي خراسان رضوي به منظور هماهنگي و آمادگي كامل در مواجه با وضعيت جوي فصل پاييز و زمستان، به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوي و با حضور تمام اعضای این کمیته در اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي برگزار شد. 

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازي (خراسان رضوی)، سيدعبدالمجيد نژادصفوی گفت: اين جلسه با هدف هماهنگی تمامی دستگاه های زيرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان به منظور تقويت آمادگی لازم با توجه به فرارسيدن فصل پاييز و شروع نزولات جوی تشكيل شده است.

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی از تمامی دستگاه های عضو اين كميته خواست ضمن آمادگی كامل ماشين آلات و ابنيه فنی، وحدت رویه را حفظ و برنامه ریزی لازم جهت هرگونه شرايط بحران در فصل سرما داشته باشند.

 مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی در انتهای اين جلسه، در راستای دستور كار و اهداف پيش روی كميته، راهكارهای مورد نظر از جمله آمادگی كليه ماشين آلات و امکانات دولتی و هماهنگی جهت بكارگيری امكانات بخش خصوصی و دستگاه های زيرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در صورت نياز، بازديد، تنقيه، درپواسيون و ترميم ابنيه فنی، نصب علائم هشداردهنده و منع كننده در محل تقاطع بستر مسيل ها و پل ها كه بعنوان زيرگذر استفاده می شوند و نظارت بر عملكرد زيربخش ها را ارائه داد.

گفتني است در اين جلسه همچنين گزارش پيش بينی هواشناسی استان در 4 ماهه ابتدايي نيمه دوم سال جاري ارائه شد و ساير دستگاه هاي حاضر در جلسه اقدامات انجام گرفته در راستاي آمادگي مواجه با بارش هاي جوی را اعلام كردند.