شناسهٔ خبر: 99039 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان:

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

تقدیر از کارکنان ف. ا استان.jpg مدیرکل راه و شهرسازی با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان، هفته نیروی انتظامی را به سردار امان الهی و سایر کارکنان این نیرو تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی در این دیدار، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این نیرو، امنیت داخلی کشور را مدیون مجاهدت نیروی انتظامی و سایر قوای نظامی کشور دانست. وی به سیاست دولت سیزدهم در تأمین مسکن اقشار مختلف اشاره کرد و افزود: در حال حاضر طرح اقدام ملی مسکن مراحل اجرایی را طی میکند و پیگیر تأمین زمین در شهرهای بزرگ هستیم؛ تا طرح های جهش تولید مسکن در استان نیز اجرایی شود. مدیرکل راه و شهرسازی به همکاری بخشی از مجموعه نیروی انتظامی با یگان حفاظت از اراضی این اداره کل همچون پلیس پیشگیری و کلانتری ها نیز اشاره کرد و افزود: به طور قطع همراهی و همکاری این عزیزان، یگان حفاظت را در کوتاه کردن دست متجاوزان به بیت المال و متعرضان به اراضی ملی و دولتی یاری خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان نیز در این نشست ضمن تقدیر از مدیر و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان، خواستار تسریع در تحویل زمین تعاونی مسکن کارکنان انتظامی استان جهت شروع ساخت این واحدها شد. سردار منوچهر امان الهی طرح های دولت سیزدهم در بخش مسکن را بسیار خوب و مؤثر خواند و گفت: ضروری است همه متولیان بخش مسکن برای به وقوع پیوستن این طرح ها تلاش جدی به کار گیرند.

در پایان این نشست با اهداء لوح سپاس از تلاش مجموعه همکار فرماندهی انتظامی استان با اداره کل راه و شهرسازی از جمله پلیس راه و راهور استان، پلیس پیشگیری و تعدادی از کلانتری ها تقدیر شد.