شناسهٔ خبر: 99106 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

افزایش سه برابری تجهیزات قرارگاه خانم الانبیاء در پروژه کمربندی پاکدشت

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته، تخصیص اعتبارات و توان عملیاتی تجهیزات پروژه ساخت کمربندی پاکدشت تا سه برابر طی هفته اخیر افزایش پیدا خواهد کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران همراه با فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی و مهدی یوسفی جمارانی فرماندار این شهرستان بازدیدی از عملیات پروژه کمربندی خاتم داشته و مذاکراتی با قرارگاه خاتم انجام شد. 

در این بازدید مقرر شد امکانات و تجهیزات طی هفته جاری تا سه برابر افزایش یافته تا با هماهنگی های لازم با وزارت متبوع و مشخص شدن اینکه مقررات پروژه باید آزادراهی یا بزرگراهی باشد، بر همان اساس مشخصات فنی مسیر اصلاح شود.

محبت‌خواه در این خصوص با توجه به افزایش سرعت عملیات اجرایی در دو کیلومتر اولیه (فاز اول) گفت: طی یک ماه آینده با تزریق مالی مناسب و افزایش اعتبارات و تجهیزات انجام شده شاهد سرعت بیشتری در اجرای پروژه مذکور خواهیم بود.

همچنین در ارائه این بازدید نماینده مجلس و فرماندار و روسای راه و شهرسازی در خصوص تشکیل شورای مسکن پاکدشت، اجرای انشعابات، فعال شدن تمام جبهه‌های کاری توافق کردند.