شناسهٔ خبر: 99107 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان اعلام کرد

حدود ۹ هزار متر مربع ساختمان در قالب ۱۳ طرح عمرانی در شمال استان کرمان در حال تکمیل است

حدود 9 هزار متر مربع  ساختمان در قالب 13 طرح عمرانی در شمال استان کرمان در حال تکمیل است مديرکل دفتر فنی و امور فنی و امور پيمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر به استان کرمان از اجرای حدود ۹ هزار متر مربع ساختمان در بخش های، پلیس راهها، نمازخانه های جاده ای، راهدارخانه ها ،آشیانه ماشین آلات خبر داد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (كرمان)، حسین حدادزادگان گفت: عملیات احداث راهدارخانه مرکزی با ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا از مردادماه سال ۹۸آغاز شده است و حدود ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد لذا پیش بینی می شود این پروژه تا بهمن ماه آماده بهره برداری باشد.

وی تصریح کرد: تکمیل پلیس راه باغین با ۶۰۰ مترمربع زیربنا و حدود ۷ هزار متر مربع محوطه ، عملیات اجرای آن از حدود یک سال قبل آغاز شده و بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به اینکه پلیس راه باغین از موقعیت ترافیکی خاصی برخوردار است و در تقاطع سه محور ترانزیتی شمال به جنوب قرار گرفته، از طرح های اولویت دار این استان به حساب می آید.

مهندس حدادزادگان با اشاره به بازدید خود از سایت جدید ماشین آلات راهداری مرکز استان گفت: دو باب سوله انبار و کارگاهی با بیش از یکهزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا عملیات احداث شده است و یک سوله دیگر نیزکار احداث آن از سال گذشته آغاز و فونداسیون آن اجرا شده، لذا با درخواست استان و تخصیص اعتبار اولیه، بزودی عملیات تكميل این سوله نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان در جریان بازدید خود از ساختمان در حال احداث نمازخانه محور کرمان- بافت در گردنه کفنوئیه گفت: نمازخانه کفنوئیه محور کرمان – بافت حدود ۱۱۰ متر زیربنا دارد و از پروژه های مورد نیاز استان است که حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به نظر می رسد تا ماه آینده برای استفاده مسافران آماده شود.

مهندس حدادزادگان هدف از سفر خود را به شمال استان کرمان، بازدید از پروژه های فنی و عمرانی و میزان پیشرفت فیزیکی طرح های در دست احداث عنوان کرد و گفت: حدود ۹ هزار متر مربع ساختمان در این استان در حال تکمیل است و برای احداث و تکمیل آنها حدود ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه می شود.