شناسهٔ خبر: 99113 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان خبر داد

اهدای ۱۲۰ کلاه ایمنی به موتور سیکلت سواران شهرستان گچساران

کلاه ایمنی عابد محمدی در ادامه با اشاره به عوامل اصلی دخیل در تصادفات رانندگی را شامل عامل انسانی-راه و وسیله نقلیه بر ضرورت فرهنگ‌سازی ترافیکی و ارتقای فرهنگ رانندگی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد)بمناسبت هفته نیروی انتظامی مراسم تجلیل از موتورسیکلت سواران قانونمند در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این مراسم که عابد محمدی معاون حمل نقل اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان با اشاره به اهمیت افزایش ایمنی تردد برای موتور سیکلت سواران گفت : تلفات ناشی از حوادث این وسیله نقلیه به دلیل عدم استفاده ازکلاه ایمنی آمار بالايي داشته و با توجه به آسيب پذيري راكبان موتور , دارندگان این وسیله باید از انجام حرکات نمایشی , سرعت زیاد و استفاده از موتور سیکلت و بدون کلاه ایمنی خودداری کنند.

عابد محمدی در ادامه با اشاره به عوامل اصلی دخیل در تصادفات رانندگی را شامل عامل انسانی-راه و وسیله نقلیه بر ضرورت فرهنگ‌سازی ترافیکی و ارتقای فرهنگ رانندگی تاکید کرد.

محمدی گفت :در همین راستا اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان علاوه بر وظایف اصلی خود و در راستای نگهداری و ایمنی سازی راه های استان سالانه بیش از ۲۰۰۰ عدد کلاه ایمنی در بین موتور سیکلت سواران استان اقدام می نماید.

در پایان این مراسم ۱۲۰ کلاه ایمنی به موتور سیکلت سواران شهرستان گچساران اهدا شد.