شناسهٔ خبر: 99115 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران:

رویکرد تخصصی و عملگرا در شرکت راه‌آهن حمایت می‌شود/توسعه صنعت حمل ونقل ریلی و حمایت از تولید داخل

ساختمان راه آهن معاون وزیر راه ‌و شهرسازی ضمن اعلام حمایت از تولید داخلی، گفت: نگاه و اولویت اول، حمایت از تولید داخل است و از تمام ظرفیت ها برای پیشرفت و تأمین نیازها و سرعت بخشیدن به توسعه صنعت حمل ونقل ریلی استفاده می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اولین جلسه مدیرعامل جدید شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سید میعاد صالحی، با اعضای هیات مدیره و معاونین راه آهن جمهوری اسلامی ایران  روز پنج شنبه ۲۲ مهرماه در ساختمان مرکزی شهدای راه‌آهن برگزار شد.

در این جلسه که در اولین روز حضور مدیرعامل جدید به مدت شش ساعت برگزار شد، سید میعاد صالحی پس از تشکر از اعتماد وزیر راه و شهرسازی و اعضای هیات دولت، ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌هایی که در دوره رسولی، مدیرعامل سابق شرکت راه‌آهن انجام شده است، اعلام کرد: ظرفیت‌های ایجاد شده حاصل زحمات شبانه‌روزی کارکنان و مدیران ارزشمند و پرتلاش راه‌آهن در طول مدت عمر این صنعت باقدمت بالا و ریشه‌دار است و در صدد هستیم باهمتی مضاعف، مسیر پیشرفت را با سرعت بیشتری ادامه دهیم. 

وی با بیان اینکه مسئولیت، امانتی است که باید آن را پاس داشت تاکید کرد: با همدلی و همراهی تمام ذی‌نفعان و بازیگران صنعت ریلی و خانواده بزرگ راه آهن اعم از بخش دولتی و بخش خصوصی، می‌توان به اهداف بلند مدت و توسعه حمل و نقل ریلی دست یافت.

مدیرعامل جدید راه آهن با تاکید بر حمایت از رویکرد تخصصی و عملگرا در شرکت راه‌آهن، تلاش مضاعف همه معاونتها و بخشها و همچنین ارتقای جایگاه حمل و نقل ریلی در توسعه کشور از سوی ارکان تصمیم ساز و دستگاههای اجرایی کشور را از نکات اساسی تحول در راه آهن برشمرد. 

صالحی ادامه داد: باید چالش‌ها و ماموریت‌ها را از زوایای متعدد بررسی کرد تا بتوان بهترین تصمیم را برای حصول نتیجه مطلوب انتخاب کرد.

 صالحی همچنین گفت : نگاه و اولویت اول، حمایت از تولید داخل است و از تمام ظرفیت ها برای پیشرفت و تأمین نیازها و سرعت بخشیدن به توسعه صنعت حمل ونقل ریلی استفاده می کنیم.

به گزارش شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، همچنین در این جلسه، اعضای هیات مدیره و معاونین به طرح چالش‌ها و موضوعات مهم حوزه خود پرداختند و راهکارهای لازم برای رفع این مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.