شناسهٔ خبر: 99214 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از نمونه های ترافیکی همدان در هفته نیروی انتظامی

هفته نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، در مراسمی از نمونه های ترافیکی و عوامل پلیس راه همدان کرمانشاه قدردانی شد

.به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان در این مراسم گفت: فعالان حمل و نقل و رانندگان اصلی ترین رکن در حمل و نقل جاده ای به شمار می روند که درپی تلاش آنها و تعامل بین پلیس و سایر دستگاه های ذیربط، هرساله شاهد روند نزولی میانگین تصادفات هستیم.

صفر صادقی راد در ادامه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، به اهمیت نقش مردم در همکاری با پلیس و برقراری امنیت اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی به عنوان یک سازمان مردمی، جامعه محور و هوشمند برای پیشبرد اهداف خود در اجرای نظم و امنیت در جامعه به دنبال جلب اعتماد و مشارکت مردمی بوده و حضور شهروندان و رانندگان قانونمند به ویژه در حمل و نقل عمومی استان موجب بالندگی پلیس است.

فرمانده پلیس راه استان نیز در این مراسم با قدردانی از همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان درحوزه ایمنی تردد گفت: نقش مردم، فعالان حمل و نقل، رانندگان و دهیاران در همکاری با پلیس و برقراری ایمنی سفر بسیار تاثیرگذار است که امیدواریم با همکاری و تعامل بیشتر شاهد افزایش ایمنی در راه های استان باشیم.

سرهنگ عزیزی افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای بیان خدمات پلیس به مردم بوده که از مهم ترین اولویت ها موضوع کاهش تصادفات است.

وی مقوله ایمنی و کاهش تصادفات را محصول تلاش و تعامل مردم، پلیس و سایر نهادهای ذیربط دانست و اظهار داشت: درپی کنترل و نظارت پلیس و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان و پایبندی رانندگان حمل و نقل عمومی استان به قوانین راهنمایی و رانندگی، وضعیت نسبتا مناسبی از نظر ایمنی داریم.

در پایان مراسم از تعدادی از رانندگان قانونمند حمل و نقل برون شهری در بخش بار و مسافر و عوامل پلیس راه همدان کرمانشاه تجلیل شد.