شناسهٔ خبر: 99227 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل هسته گزینش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مطرح کرد:

شایسته سالاری مهمترین اصل در گزینش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

ایرانشهر.jpg مدیر کل هسته گزینش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: مهمترین اصل در گزینش این سازمان بکارگیری نیروهای صالح، کارآمد، متعهد و شایسته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر) ایرج بیگدلی مدیرکل هسته گزینش سازمان در جلسه شورای معاونین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان با بیان اينکه هر کاری توانایی، مهارت و لیاقت ویژه ای را می طلبد، افزود: برای انتخاب شایسته ترین افراد در کارها باید به توانایی ها، شاخص های رفتاری، باورها، ویژگی های شخصیتی، بینش ها و مهارت های آنان توجه شود.

وی کمبود نیروی انسانی را از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشکلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد و گفت: از آنجایی که منابع انسانی به عنوان مهم ترین دارایی سازمان‌ ها و از عامل تاثیر گذار بر توسعه محسوب می شود ضروری است چارت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای متناسب با نیازها تعریف شود.

مدیر کل هسته گزینش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: به منظور تامین نیروی انسانی در استان ها درصدد هستیم در صورت تعریف رابط در چارت سازمانی در این زمینه اقدام شود.

بیگدلی اظهار داشت: در استان هایی نظیر سیستان و بلوچستان که پایانه مرزی به تازگی در آنها راه اندازی شده است می توان نیروهای مورد نیاز را در این‌پایانه ها در قالب حجمی و پروژه ای تامین کرد. 
گفتنی است مدیر کل هسته گزینش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر یک روزه به جنوب استان سیستان و بلوچستان علاوه بر شرکت در جلسه شورای معاونین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب این استان از نزدیک از پل درحال ساخت محور ایرانشهر - مهرستان بازدید کرد.