شناسهٔ خبر: 99256 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی؛

آخرین وضعیت پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی بررسی شد

آخرین وضعیت پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی بررسی شد جلسه بررسی روند اجرایی پروژه های طرح اقدام ملی مسکن استان خراسان شمالی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، این جلسه  در محل اداره کل راه و شهرسازی استان و با حضور قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان،  رحیمی، معاون حقوقی شرکت توسعه عمران و ستاد، گودرزی، سرپرست شهرداری بجنورد، فخرانی، معاون مسکن و ساختمان اداره کل و تعدادی از روسای ادارات با هدف بررسی آخرین وضعیت پروژه های طرح اقدام ملی مسکن پروژه هزار و ۷۵ واحدی برکت بجنورد و پروژه ۴۸ واحدی برکت شیروان برگزار شد.

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در ابتدای جلسه به هماهنگی بیشتر بین دستگاهی جهت تولید مسکن اشاره کرد و افزود: بحث تولید مسکن بحثی نیست که فقط مختص اداره کل راه و شهرسازی استان باشد بلکه یک بحث ملی است و می‌طلبد و تمامی دستگاههای عضو شورای مسکن استان در راستای قانون جهش تولید مسکن با هم هماهنگ و یکپارچه عمل کنند تا بتوانیم قولی که به مردم شریف استان در بحث احداث مسکن داده‌ایم را عملیاتی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: نگاه ما به بحث مسکن باید نگاه توسعه‌ای باشد و اگر ما ۴۶ هزار مسکن طی ۴ سال در استان احداث کنیم دیگر خیالمان راحت است و می‌توانیم به نرم کشوری و حتی بالاتر هم برسیم.

 قاسمی به پروژه ۱۰۷۵ واحدی برکت بجنورد اشاره و تصریح کرد : نقشه های اصلاحی پروژه تحویل شهرداری بجنورد گردیده است و ظرف ۱۰ روز آینده پروانه این پروژه صادر خواهد شد و پیمانکار پروژه نیز می بایست نسبت به تسریع پروژه اقدام نماید تا قبل از فرارسیدن فصل سرما عملیات سفت کاری بسیاری از بلوکها به اتمام برسد تا در فصل سرما به عملیات نازک کای در داخل پروژه بپردازیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه عنوان کرد: تا پایان هفته آینده نیز پروانه پروژه ۴۸ واحدی برکت شیروان صادر خواهد شد و این پروژه نیز در روند اجرای آن تسریع خواهد شد .