شناسهٔ خبر: 99269 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مسئولان استانی؛

فرمانده جدید یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن همدان معرفی شد

یگان حفاظت همدان مراسم معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، مراسم معارفه سرهنگ مظاهری به عنوان فرمانده یگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن استان همدان و تکریم از سرهنگ چراغی با حضور فرمانده يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن كشور ، مدیرکل راه و شهرسازي همدان ، رئيس پليس پيشگيري نيروي انتظامي استان و جمعی از مسؤلان استاني برگزار شد.

داریوش حسینی مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار داشت: از آنجاكه حفظ حقوق بيت‌المال، جلوگيري از تصرف اراضي و كوتاه كردن دست افراد فرصت طلب از اهم وظايف يگان حفاظت است، تلاش مي شود تا با اقدام به موقع، برخورد قاطع با متصرفان و متجاوزان اراضي ملي در استان براساس قانون انجام گيرد.

سرهنگ خردمند (فرمانده کل یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن) با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید ویژه‌ای برای برخورد با زمین‌خواری داشتند و این موضوع به دغدغه‌ای برای مقام معظم رهبری و مسئولان تبدیل شده است، گفت: خوشبختانه همکاری و تعامل خوبی بین دستگاه‌ها برای رفع این دغدغه وجود دارد.

فرمانده يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن كشور عنوان کرد: اولویت نخست یگان حفاظت پیشگیری از تصرف و تجاوز به اراضی ملی بوده و باید کاری کنیم که با حضور مقتدرانه، پوشش مناسب انتظامی و استفاده از امکانات روز بتوانیم از تصرف اراضی جلوگیری کنیم.

در آیین تکریم و معارفه که  با حضور فرمانده يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن كشور، مدیرکل راه و شهرسازي همدان، رئيس پليس پيشگيري نيروي انتظامي استان و جمعی از مسؤلين استاني تشکیل شد، از زحمات سرهنگ حمید چراغی تقدیر و حاج آقا مظاهری بعنوان فرمانده جدید یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در اداره کل راه و شهرسازی استان همدان معرفی شد.