شناسهٔ خبر: 99289 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انتصاب در راه شهرسازی استان؛

محمد بهزادی به عنوان ذیحساب اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی معرفی شد

محمد بهزادی به عنوان ذیحساب اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی معرفی شد آیین تکریم و معارفه ذیحساب اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با حضورمدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، صبح امروز چهارشنبه مورخ ۲۸ مهر ۱۴۰۰، طی مراسمی با حضور  قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، مجید درخشانی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و مرتضی خداوردیان، معاون نظارت مالی آن اداره کل و رئیس خزانه معین استان و معاونین و روسای اداره کل راه و شهرسازی استان، ذیحساب جدید اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی معارفه و از زحمات ذیحساب پیشین قدردانی شد.

قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در این جلسه تصریح کرد: ذیحسابان ناظر بر اجرای قانون هستند و وظیفه نظارت بر کلیه رخدادها و گردشهای مالی مجموعه را برعهده دارند و این مسئولیتی خطیر است که کوچکترین کاستی و اشتباه در آن جایز نمی‌باشد.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل تعامل مطلوبی با ذیحسابان دارد گفت: اداره کل راه و شهرسازی در حوزه مالی از کارکنان شایسته، آگاه و مسلط بر امور برخوردار است که این امر موجب می شود ذیحساب بسیار روان و بدون دغدغه‌ به انجام وظیفه بپردازد.

وی ضمن تقدیر از همکاری مطلوب و شایسته محمد هادیان در طی سالهای تصدی سمت ذیحسابی این اداره کل اذعان داشت: وی در این مدت همواره تجارب و اطلاعات ارزشمند خود را در اختیار کارکنان حوزه مالی قرارداده است و امیدواریم که این تعاملات و همکاری‌ها در مدت کوتاهی با ذیحساب جدید اداره کل نیز بطور مطلوب صورت پذیرد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات محمد هادیان، ذیحساب سابق اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی تقدیر و محمد بهزادی به عنوان ذیحساب جدید این اداره کل معرفی شد.