شناسهٔ خبر: 99305 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان:

پیگیر دغدغه‌های صنوف حمل و نقل مسافر هستیم / باید خدمات حمل و نقل عمومی را ارتقا دهیم

خبر  مدیرکل راهداری لرستان پیگیر دغدغه‌های صنوف حمل و نقل مسافر هستیم.jpg مشکلات صنوف حمل و نقل مسافر استان احصاء شده و پیگیر دغدغه‌های آنها هستیم، اما برای تحقق اهداف توسعه و ترغیب مردم به حمل و نقل عمومی باید کیفیت خدمات را ارتقا دهیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، عباس شرفی در نشست هم‌اندیشی با صنوف حمل و نقل مسافر استان با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی آنها در خدمت رسانی به مردم در ایام کرونا و جابجایی زائران اربعین حسینی گفت: با توجه به رشد روزافزون وسایل نقلیه شخصی و کاهش اقبال به حمل و نقل عمومی و از سوی دیگر مشکلات و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا و تحمیل خسارات فراوان به حمل و نقل مسافر، با تلاش کارشناسان مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مشکلات فعالان این حوزه، احصاء شده و پیگیری دغدغه های آنها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف توسعه بخش حمل و نقل عمومی و ترغیب مردم به استفاده از این ظرفیت، باید کیفیت خدمات را ارتقا دهیم.

میثم قدمی معاون حمل و نقل این اداره‌کل نیز از پیگیری‌ها برای ارتقای سطح کیفی پایانه‌های مسافر استان خبر داد و افزود: در جلساتی با با شهرداران سراسر استان، موضوع ارتقای سطح خدمات پایانه‌های مسافر در حال پیگیری است.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقای خدمات و ایمنی ناوگان اتوبوس اظهار داشت: با توجه به اهمیت آزادراه خرم‌آباد _بروجرد در کاهش زمان، سوخت و هزینه سفر، انتظار می‌رود پلیس و دستگاه‌های ذیربط ممنوعیت تردد اتوبوس‌ها از این آزادراه را لغو نمایند.

این گزارش حاکی است، در این جلسه فعالان و صنوف حمل و نقل مسافر استان به بیان دغدغه‌های خود پرداختند و پلیس راه استان نیز نسبت به پیگیری مجوز تردد ناوگان اتوبوس در آزادراه خرم‌آباد_بروجرد و سایر دغدغه های این قشر زحمتکش  قول مساعد داد.