شناسهٔ خبر: 99311 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کردند:

لزوم اعمال کيفيت حداکثری و استاندارد در اجرای پروژه توسعه ترمينال پروازهای داخلی مشهد

فرودگاه مشهد جلسه کنترل پروژه و بازديد ميدانی از طرح‌های در حال انجام فرودگاه مشهد با حضور اعضای هيات مديره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران در فرودگاه مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این نشست که با محوریت برنامه‌ریزی و هماهنگی در خصوص پیشبرد و تسریع در طرح توسعه ترمینال پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد منعقد شد؛ حسین اسفندیاری عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی و مصطفی صفایی معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حضور مدیرکل فرودگاه های استان و پیمانکار پروژه و مشاور کارفرما به تبیین راهکارها و مرور فرآیند تخصیص بودجه و اعتبار لازم در جهت به ثمر رسیدن هر چه سریعتر این طرح بزرگ پرداختند و خواستار سرعت عمل و همچنین لحاظ کردن نهایت کیفیت و استاندارد در مراحل اجرای پروژه شدند. گزارش عملیات اجرایی پروژه از ابتدای شروع، برنامه جبرانی پیمانکار‌، ارائه گزارش مشاور کارفرما از میزان پیشرفت پروژه،  تصویب برنامه جبرانی پیشنهادی از سوی گروه مشارکت، دستور تسریع در تکمیل پروژه و تکمیل تجهیزات، و برگزاری جلسه کنترل پروژه بصورت هفتگی با حضور راهبر عملیات فرودگاهی مهمترین مباحث و سرفصل های نظرات کارشناسی و دستورالعمل های این نشست بودندکه از سوی اعضای هیات مدیره مطرح شدند.

امانی بَنی مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی در ادامه این جلسه ضمن ارایه ی گزارشی جامع از روند احداث و توسعه ی ترمینال داخلی، برنامه های پیش رو برای تکمیل و بهره برداری هر چه سریعتر از پروژه را مطرح کرد.

وی با بیان اینکه  مراحل انجام کار بدون فوت وقت صورت می پذیرد، گفت: به سرانجام رساندن این پروژه برای فرودگاه مشهد بسیار حایز اهمیت است، چرا که افزایش و توسعه زیرساخت های ترمینالی برای پاسخگویی به نیازهای مسافران،  گردشگران و زائران روزافزون بارگاه منور رضوی یک اولویت خاص با عزم و اراده ی جمعی در بین مدیران فرودگاه است.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه مشهد؛ در ادامه اسفندیاری و صفایی بهمراه امانی بنی از پروژه های مهم فرودگاه مشهد همچون طرح های سطوح اجرایی شامل جایگاه دی آیسینگ، نصب ایربریج‌ها و طرح توسعه ترمینال داخلی بازدید بعمل آوردند.