شناسهٔ خبر: 99326 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه هشتمین سفر استانی رئیس جمهور انجام می شود؛

اردبیل مقصد سفر استانی وزیر راه و شهرسازی

رستم قاسمی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه در هشتمین سفر استانی رئیس جمهور عصر امروز پنج شنبه ۲۹ مهرماه وارد فرودگاه اردبیل می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه در هشتمین سفر استانی رئیس جمهور عصر امروز وارد فرودگاه اردبیل می شوند.

وی گفت: وزیر راه و شهرسازی در این سفر به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان هاي اردبیل  و نمین حضور خواهد یافت. همچنین دیدار با مردم ، بازدید از طرح‌ها و شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: وزیر راه و شهرسازي تا روز شنبه، اول آبان در استان حضور خواهد داشت . حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و دیدار با امام جمعه اردبیل اولین برنامه سفر بوده و پس از آن شركت در جلسه شوراي هماهنگي مديران راه و شهرسازي در استان اردبیل از برنامه‌های دیگر سفر در روز اول مقام عالی وزارت به شمار می‌رود.  

حیدری به برنامه های روز دوم سفر اشاره کرد و گفت: شرکت در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۴۰۰۰ واحد طرح جهش تولید و تامین مسکن و شرکت در جلسه شورای اداری استان اردبیل که با حضور ریاست جمهور هست  از جمله برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در روز دوم سفر به استان خواهد بود. 

وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی در سومین روز سفر به استان اردبیل در ادامه از پروژه های مهم راه و شهرسازی استان اردبیل بازدید و سپس استان  را به مقصد تهران ترک خواهد کرد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: مراسم بهره برداری از مجتمع آموزشی حیات طیبه ، بازدید از مجتمع مسکونی در حال احداث اندیشه یک ، بازدید از بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی مرحوم نجف زاده اردبیل ، بازدید از احداث تونل شمالی حیران ، بازدید از شهرک خصوصی آرتا  ، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان نمین ، بازدید از ایستگاه راه آهن اردبیل ، بازدید از احداث باند دوم اردبیل – سرچم ، بازدید از ریل گذاری راه آهن اردبیل – میانه از جمله برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان اردبیل است.

گفتنی است در این سفرتنی چند از معاونین و مسئولان وزارت راه و شهرسازی ، مقام عالی وزارت را همراهی می‌کنند.