شناسهٔ خبر: 99330 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی فریدونشهر انجام شد؛

جلسه هم‌اندیشی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار فریدونشهر

جلسه هم اندیشی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار فریدونشهر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور بررسی مشکلات واگذاری اسناد مالکیت زمین‌های واگذار شده، طرح اقدام ملی مسکن، پروژه های در دست اقدام و پیگیری طرح‌های اداره‌کل راه و شهرسازی با فرماندار شهرستان فریدونشهر دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه معاونین خود در محل ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان، با فرماندار شهرستان فریدونشهر دیدار کرد.  

در طی این جلسه، پروژه‌های عمرانی و اجرایی حوزه راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر و روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا مورد بررسی قرارگرفت. همچنین جهت رفع موانع، راهکارهایی ارائه شد.     

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این دیدار در خصوص تسریع در روند پروژه‌های راه و شهرسازی این شهرستان اظهار کرد: با تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط می توان بر مشکلات شهرستان فریدونشهر فائق آمده و موانع اجرایی طرح‌های این شهرستان را مرتفع کرد.  

وی با بیان این مطلب که یکی از مأموریت‌های جدّی دولت خدمت رسانی به مردم است اذعان داشت: رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف رضایت مردم را در پی دارد که به لطف خدا در امر توسعه خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.  

 قاری‌قرآن بیان داشت: جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوبتر به مردم عزیز همراهی شهرداری بسیار موثر است لذا در این جلسه مباحثی در رابطه با تغییر کاربری ها، سهم ۱۰ درصد شهرداری، حل مشکلات واگذاری اسناد مالکیت اراضی واگذار شده مطرح و جهت رفع مشکلات تصمیماتی اتخاذ شد.  

وی به برنامه‌ريزي و تلاش مضاعف جهت سرعت بخشیدن در روند اجرايي پروژه ها تاکید کرد و اذعان داشت: همت و غيرت به همراه تلاش و كوشش تمامي دست اندركاران براي اتمام پروژه‌ها ستودني است.  

گفتنی است: مباحثی همچون اجرای دیوار حائل روستای بیجگرد، تامین قیر برای آسفالت معابر شهر، تعیین اراضی با کاربری پارکینگ عمومی خودروهای سنگین، ساماندهی اراضی مجموعه اداری، تعیین تکلیف اجرای  طرح اقدام ملی مسکن، خانه های تاریخی و ... از جمله موضوعاتی بوده است که در خصوص آن بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.