شناسهٔ خبر: 99333 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

سهم گلستان در طرح نهضت ملی مسکن، سالانه ۱۹هزار و ۳۴۴واحد است

حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان اعلام داشت سهم استان گلستان در طرح نهضت ملی مسکن، سالانه ۱۹هزار و ۳۴۴واحد ، خبر داد.

ب به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گلستان ؛ حسین محبوبی، مدیرکل راه و شهرسازی استان شامگاه روز گذشته در گفتگوی ویژه خبری ساعت ۲۰  شبکه گلستان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن که نام نویسی از متقاضیان واجد شرایط آن از ظهر چهار شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ آغاز شده، قرار است سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته شود که سهم استان گلستان، هر سال ۱۹هزار و ۳۴۴ واحد است.

محبوبی با بیان اینکه این تعداد واحد مسکونی در استان به ۷۰۰هکتار زمین نیاز دارد افزود: در مرحله اول ثبت نام در ۱۰شهر آق قلا، بندرترکمن، گرگان، گمیش تپه، مراوه تپه، مینودشت، خان ببین، فاضل آباد، کردکوی و نوکنده، به مدت یک ماه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: نداشتن مالکیت منزل مسکونی، استفاده نکردن از تسهیلات دولتی مسکن، متأهل و یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه حداقل ۵سال سکونت در شهر مورد تقاضا، از شرایط اصلی برای نام نویسی در این طرح است.

محبوبی اضافه کرد: متقاضیان واجد شرایط برای نام نویسی باید در گام نخست به سامانه اینترنتی ثمن  به نشانی saman.mrud.ir  مراجعه و اطلاعات هویتی خانوار خود را ثبت کنند.