شناسهٔ خبر: 99350 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

امکان تغییر کارگزار پروژه مسکن ملی فرهنگیان همدان وجود دارد

بازید مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از طرح اقدام ملی مسکن مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: هم اکنون، ستاد اجرایی فرمان امام به عنوان کارگزار این پروژه در حال کار است اما اگر کارگزار فعلی کارش را کند پیش ببرد، کارگزار پروژه را تغییر داده و کار را به بنیاد مسکن همدان می دهیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان (همدان) داریوش حسینی با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن در محدوده شهرک فرهنگیان همدان شروع شده است، عنوان کرد: هم اکنون بحث های مربوط به آزمایش خاک در حال انجام است و اقدامات مشاور نیز در دست اجراست.

وی در پاسخ به علت برداشت وجه در حدود بیست میلیون تومان از حساب متقاضیان مسکن ملی شهرک فرهنگیان همدان نیز گفت: این موضوع به سبب آزمایشات خاک نیست و این برداشت ها از سوی دولت برای ساخت این پروژه بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در ادامه صحبت های خود گفت: جواب آزمایش بیاید این گمانه زنی ها از بین می رود چراکه هم اکنون نیز پروژه فعال است و دستگاه ها وارد کار شده اند.

وی با بیان اینکه متقاضیان مسکن ملی در این محدوده نگران مشکل خاک نباشند، گفت: این موضوع حل خواهد شد و پروژه پیش خواهد رفت.

حسینی در پایان در پاسخ به اینکه آیا امکان تغییر کارگزار پروژه وجود دارد؟ مطرح کرد: هم اکنون، ستاد اجرایی فرمان امام به عنوان کارگزار این پروژه در حال کار است اما اگر کارگزار فعلی کارش را کند پیش ببرد، کارگزار پروژه را تغییر داده و کار را به بنیاد مسکن همدان می دهیم.