شناسهٔ خبر: 9945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

انتصاب مديرعامل جديد شرکت عمران شهر جديد عاليشهر

بهرام نکیسا با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی، بهرام نکیسا به عنوان مدیرعامل جدید شرکت عمران شهر جدید عالیشهر منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، مراسم معارفه بهرام نکیسا به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در استان بوشهر با حضور اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، معاون امور عمرانی استانداری بوشهر، اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید عالیشهر و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت برگزار شد.

در این مراسم با صدور حکمی از سوی نریمان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید، بهرام نکیسا به عنوان مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر منصوب و از تلاش‌های حسین محمدی باغملایی تشکر و قدردانی شد.

در این مراسم رحمانی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید از تلاش‌های محمدی باغملایی طی این سال‌ها تشکر و برای وی در سمت عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید عالیشهر آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه نیز محمدی باغملایی به ارائه گزارشی در زمینه فعالیت های صورت گرفته و همچنین موانع و مشکلات موجود پرداخت.

در پایان این مراسم حکم انتصاب مدیر عاملی و عضو هیات مدیره شرکت عمران عالیشهر به نکیسا اعطاء و با اهداء لوح تقدیر از زحمات محمدی باغملایی قدردانی شد.

شایان ذکر است بهرام نکیسا مدیریت روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی، بخشدار مرکزی، مدیر کل دخانیات و مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.

نظر شما