شناسهٔ خبر: 99457 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به یک شهروند اندیمشکی:‌

پیگیری برای تامین زمین در اندیمشک در طرح جهش مسکن انجام گرفت

آغاز طرح جهش تولید مسکن برای تامین مسکن افراد کم برخوردار وزیر راه‌وشهرسازی که پیش از این اعلام کرده بود زمین برای اجرای طرح جهش مسکن در بیشتر استان‌ها فراهم شده است، از پیگیری برای تحقق این مسئله در شهرستان اندیمشک در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی، با توجه به اهمیت موضوع مسکن در دولت سیزدهم که یکی از برنامه های مهم این دولت به حساب می آید سرانجام براساس وعده داده شده، سامانه ثبت‌نام جهش مسکن با مطالعه کامل روی نقاط ضعف و قوت مسکن مهر و طرح اقدام ملی، از روز چهارشنبه ۲۸ مهر ماه فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و طبق اعلام انجام گرفته تا یک ماه هموطنان این امکان را دارند که با داشتن شرایط مناسب در این طرح ثبت نام کنند. در این خصوص سامانه ثمن به آدرس saman.mrud.ir  در اختیار هموطنان قرار گرفت. 

با این همه اما در برخی شهرها مجموعه وزارت راه و شهرسازی و ادارات کل استان ها به دنبال تامین زمین مورد نیاز هستند و طبق وعده رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به زودی این اتفاق خواهد افتاد و امکان ثبت نام در این طرح برای همه هموطنان در اقصی نقاط کشور که شرایط برای ساخت و ساز مسکن فراهم باشد، به وجود خواهد آمد.

با این همه هنوز این موضوع با همه اطلاع رسانی های انجام گرفته برای برخی هموطنان جای سوال دارد که در یکی از موارد هموطنی از اندیمشک در پیامی به وزیر راه و شهرسازی نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرد که در این شهرستان مردم امکان ثبت نام ندارند و به همین خاطر از رستم قاسمی خواستار پیگیری این مسئله شده بود.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این شهروند اندیمشکی با تاکید بر اینکه این مساله با قید فوریت پیگیری خواهد شد، گفت: مطلب شما را پیگیری کردم و منتظر معرفی زمین از مدیرکل استان هستیم. تاکید بر فوریت این کار کردم و به محض تامین زمین در اندیمشک، این شهر نیز به سامانه برای ثبت‌نام اضافه می‌شود.