شناسهٔ خبر: 99458 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد؛

تسریع در ایمن‌سازی و رفع مشکلات جاده‌ای سایت شهید احمدی روشن/ اجرای باند دوم بخشِ پایانی راه‌های کاشان

مجتبی اراسته/ رییس راه وشهرسازی کاشان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: عملیات اجرایی احداث راه دسترسی به روبروی سایت شهید احمدی روشن، دسترسی آن به آزاد راه کاشان-اصفهان و اجرای باند دوم بخش پایانی راه‌های کاشان با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان در دست اقدام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه عملیات اجرایی دسترسی روبروی سایت شهید احمدی روشن با سرعت مطلوب در حال اجرا است. اظهار کرد: این پروژه موجبِ دو باند شدن انتهای حوزه راه‌های شهرستان کاشان و همچنین ایمن شدن دسترسی به آزاد راه اصفهان-تهران و اصفهان- کاشان می‌شود.  

وی افزود: در این مقطع پل اتوبان، دسترسی‌های جاده قدیم نطنز به کاشان و آزادراه ایمن‌سازی و کارسازی می‌شود.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه در حال حاضر پیمانکار در حوزه شهرستان کاشان و در انتهای محور مواصلاتی کاشان-نطنز فعالیت می‌کند اذعان داشت: تسهیل در حرکت گردشی و دسترسی ایمن به مجتمع شهید احمدی روشن، ایجاد دسترسی ایمن از آزادراه کاشان-اصفهان به جاده قدیم نطنز و بالعکس و از آزادراه کاشان-اصفهان به مجتمع از مزایای این پروژه است.  

 وی بیان داشت: طول مجموع عملیات خاکی این طرح سه هزار و ۹۸۵ متر و طول کل آسفالت گرم با راه اختصاصی مجتمع و تعریض تقاطع، هفت هزار و ۲۰۰ متر است.  

 آراسته اضافه کرد: این محور در ۶ کیلومتر با ایجاد رمپ و لوپ، ۱۱ پل آبرویی و یک دستگاه پل بزرگ به عنوان تعریض پل زیرگذر موجود اجرا می‌شود.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان بیان داشت: این پروژه از جمله پروژه‌هایی است که آغاز آن مدت‌ها به تاخیر افتاده بود و از مطالبات دیرینه مردم عزیز شهرستان کاشان بوده است. لذا آغاز عملیات اجرایی آن در تابستان سالجای با حضور وزیر وقت راه و شهرسازی و پیگیری‌های ویژه اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام پذیرفت.  

 وی در خصوص اعتبار پروژه گفت: اعتبار این طرح در مجموع ۱۳۰ میلیارد تومان است که پنجاه درصد آن توسط سازمان انرژی اتمی کاشان تامین می‌شود.  

آراسته در پایان عنوان کرد: اجرای سریع و با کیفیت این پروژه در راستای کاهش تصادفات در این مسیر و لزوم احداث آن مطابق با استانداردها در اولویت راه و شهرسازی قرار دارد.