شناسهٔ خبر: 99573 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

حریر سفید برتن استان اردبیل

معروف خسروی.jpg بارش اولین برف پاییزی به استان اردبیل چهره زمستانی بخشید و با تلاش راهداران کلیه محورهای مواصلاتی باز است و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)،بارش برف در محورهای مواصلاتی شهرستانهای خلخال،گرمی،نیر،نمین،مشکین شهر و اردبیل موجب کندی تردد در راهها شد.

اکیپ های راهداری با حضور مستمر در جاده ها از همان ساعات اولیه بارش رحمت الهی نسبت به انجام عملیات نمک پاشی و برف روبی اقدامات لازم را انجام دادند.

راهداران پرتلاش مستقر در راهدارخانه شهید غنیمت اسدی گردنه الماس در چندین نوبت اقدام به برف‌روبی مسیر حوزه استحفاظی خلخال به اسالم کردند.

رئیس اداره راهداری شهرستان خلخال با اشاره به بارش برف در گردنه الماس از آماده باش راهداران خبر داد و گفت: به علت برودت هوا، احتمال یخبندان و کولاک در مسیر خلخال به اسالم و خلخال به پونل وجود دارد به‌طوری‌که تردد در گردنه‌ها تنها با زنجیر چرخ میسر خواهد بود.

معروف خسروی خواستار تجهیز خودروها به امکانات زمستانی شد و افزود: تلاش امدادگران و راهداران در کلیه مسیرهای ارتباطی خلخال به کوثر، خلخال به پونل و اسالم ادامه دارد.

عضو شورای اداری شهرستان خلخال از مردم خواست قبل از سفر آخرین وضعیت راهها را از طریق سامانه ۱۴۱ جویا شوند.