شناسهٔ خبر: 99773 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عصر روز گذشته ۸ آبان ۱۴۰۰ صورت گرفت؛

بازدید معاون دادگستری خراسان شمالی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه خیرین مسکن ساز

بازدید معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه خیرین مسکن ساز 1 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه مسکن مهر خیرین مسکن ساز بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، عصر روز شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به همراه صادق اسپیدکار ، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی از محوطه سازی پروژه ۲۹۴ واحدی مسکن مهر خیرین مسکن ساز واقع در گلستان شهر بجنورد بازدید کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه قرار گرفتند .

در این بازدید معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی ، مدیرعامل پروژه خیرین مسکن ساز ، معاون اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، نماینده اداره کل بهزیستی استان حضور داشتند .

لازم به یادآوری است پروژه خیرین مسکن ساز، ۲۹۴ واحد است که طی سال های گذشته ۱۹۸ واحد از آن تحویل متقاضیان شده و ۹۶ واحد مذکور به بن بست خورده بود که خوشبختانه تحویل موقت آن طی هفته گذشته صورت گرفت.