شناسهٔ خبر: 99790 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

لکه گیری ۶۰۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان بهار

محمد آقا محمدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهار رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای بهار از لکه گیری با آسفالت سرد ۶۰۰ کیلومتر از راه های این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، محمد آقامحمدی با اشاره به اینکه توسعه راه‌ها در دستور کار اداره راهداری است، گفت: روکش آسفالت در همه محورهای اصلی، فرعی و روستایی شهرستان به شکل امانی انجام شده است.

وی همچنین روکش آسفالت محور سنندج، فرعی حسن قشلاق-صالح آباد و راه روستایی خلیل کرد-ساربانلر را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: در مجموع از ابتدای سال تاکنون ۱۲ هزار و ۵۵۰ کیلومتر از این محورها روکش شده است.

رئیس راهداری بهار در ادامه از پاک‌سازی شانه و حریم راه از نخاله و زباله به طول ۶۰۰ کیلومتر خبر داد و گفت: ۳۹ هزار مترمکعب ترانشه برداری و ریزش برداری، تکمیل و اصلاح زیرگذرهای نهالستان و دام، احداث یا اصلاح و پاکسازی دوربرگردان، پارکینگ و سرعتکاه به تعداد ۳۰ مورد، اجرای آسفالت حفاظتی به طول ۶ کیلومتر، ایجاد شیار طولی به طول ۲۴ کیلومتر در محور بیجار و ۲۰ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی در محور سنندج و کرمانشاه نیز از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان انجام شده است.

این مسئول یادآور شد: پروژه‌های این شهرستان در حوزه بهسازی راه‌ها با سرعت هر چه بیشتر در دستور کار راهداری است و در این خصوص با تمام توان از طرح هایی که اولویت مردمی دارند، حمایت می‌شود تا به سرانجام برسند.