شناسهٔ خبر: 99826 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته پدافند غیرعامل؛

مانور پدافند غيرعامل در فرودگاه‌ اروميه برگزار شد

 فرودگاه ارومیه همزمان با هفته پدافند غيرعامل، مانور قطع برق در فرودگاه شهيد باکری اروميه با حضور نمايندگان اداره برق و عوامل فنی مهندسی در فرودگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همزمان با هفته پدافند غيرعامل، مانور قطع برق در فرودگاه شهید باکری ارومیه با حضور نمايندگان اداره برق شهرستان ارومیه و عوامل فنی مهندسی فرودگاه ارومیه برگزار و میزان آمادگی فرودگاه ارومیه در مواقع بحرانی و قطعی برق مورد ارزیابی قرار گرفت.

صادق حجت پور رئیس اداره تجهیزات و سامانه های فرودگاهی، فرودگاه ارومیه هدف از برگزاری مانور قطع برق و استفاده از برق اضطراری را ارزیابی عملکرد و آرتقاء آمادگی کارکنان و بررسی نقاط قوت و ضعف تجهیزات و تاسیسات زیر بنایی دانست.

وی افزود: این اقدام در راستای مقابله با تهدیدات نوین و شیوه های نفوذ عوامل بیگانه به قصد آسیب رساندن به تاسیسات و زیرساخت‌های فرودگاهی، در نخستین روز از هفته پدافند غیرعامل صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه استان آذربایجان غربی، پس از پایان مانور، ارزیابی نمایندگان پدافند غیرعامل استان آذربایجان غربی بر موفقیت آمیز بودن این مانور بود.