شناسهٔ خبر: 99902 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

‌دوره آموزشی پدافند کالبدی در اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار شد

پدافند.JPG رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری دوره آموزشی پدافند کالبدی با حضور ۱۲۰ نفر از کارکنان این اداره کل همزمان با هفته پدافند غیر عامل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، سید مهدی میری رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری دوره آموزشی پدافند کالبدی با حضور ۱۲۰ نفر از کارکنان این اداره کل همزمان با هفته پدافند غیر عامل خبر داد.

وی با بیان اینکه امروزه ضرورت آمادگی به منظور پیشگیری از وقوع بحران، یکی از مهمترین دغدغه های حوزه مدیریت شهری محسوب می شود، اظهار داشت: هدف پدافند کالبدی کاهش آسیب پذیری در زیرساخت‌های حوزه شهری و فنی مهندسی است.

میری با بیان اینکه مقاوم سازی، مصونیت بخشی و تاب آوری در حوزه شهری در حیطه عملکرد این پدافند شکل می‌گیرد،گفت: ارتقاء سطح دانش و درک مفاهیم تخصصی و افزایش توانایی رفع آسیب پذیری ها و تهدیدات از طریق ارائه راهکارهای مقابله ای از جمله مهمترین دستاوردهای این دوره آموزشی بشمار می رود.

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با برگزاری این دوره آموزشی که ۱۲۰ نفر از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان حضور داشتند نمایشگاه پدافند غیرعامل در حوزه کالبدی، پرتوی، مردم محور، سایبری و شیمیایی نیز در محل این اداره کل برپا گردید.