شناسهٔ خبر: 99973 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

گام نهایی شهرداری و شرکت عمران برای تحویل فازهای مسکن مهر پردیس

جلسه در تعامل‌ میان شرکت عمران و شهردای پردیس، در هفته‌های آینده فازهای مسکن مهر به شهرداری تحویل خواهد شد تا به زودی خدمات مورد نیاز ساکنین با کیفیت بالاتر به پردیس‌نشینان در فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ ارائه شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از شرکت عمران شهر جدید پردیس، پس از پیگیری‌های فراوان و تعامل‌ میان شرکت عمران و شهردای پردیس، در هفته‌های آینده فازهای مسکن مهر به شهرداری تحویل خواهد شد تا به زودی خدمات مورد نیاز ساکنین با کیفیت بالاتر به پردیس‌نشینان در فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ ارائه شود. 

در همین خصوص صبح امروز چهارشنبه با حضور شهردار و مدیران شهرداری پردیس در شرکت عمران و نشست با مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و معاونین شرکت عمران، توافقات نهایی برای واگذاری فازها به شهرداری انجام و مقرر شد تا اوایل آذرماه، تحویل و تحول فازهای مسکن مهر به شهرداری به صورت رسمی انجام پذیرد. 

با توجه به توافقات انجام شده، زمین مورد نیاز احداث آرامستان، ۳۴ قطعه اراضی با کاربری‌های مربوط به شهرداری، ۵ هکتار زمین جهت مدیریت پسماند، ۴ هکتار زمین جهت کشتارگاه، ۵ قطعه زمین با کاربری ورزشی و فرهنگی، اراضی مرتبط با مدیریت بحران، اراضی مختص ذخیره‌سازی نمک در فازهای مسکن مهر و ... در روزهای آینده به شهرداری پردیس، ابلاغ خواهد شد. 

همچنین جهت ارائه خدمات مناسب جمع‌آوری زباله و برف‌روبی با همکاری مشترک شرکت عمران و شهرداری، توافقاتی انجام و مقرر شد با هزینه شرکت عمران برای انتخاب پیمانکار خدمات شهری و مدیریت شهرداری در این خصوص، این خدمات به ساکنین ارایه شود. همین‌طور در زمان برف‌روبی از توان ماشین‌آلات سنگین پیمانکاران پروژه‌های مختلف نیز استفاده خواهد شد تا با حمایت همه‌جانبه، در زمستان امسال و سال‌های آینده شاهد هیچ‌گونه مشکلی برای شهروندان نباشیم.